pátek 20. května 2016

Oh! Magazín - Thalía - s "Latinou" oslavuje naše kořeny


Milí fanoušci, pokračuji v překladech rozhovorů s Thalií, každý týden se můžete na nějaký z nich těšit. Tentokrát je to interview z časopisu Oh!, který je dost zaměřený na nově vydanou desku Latina. Dozvíte se také, jaké písničky má nejradši Thalía a také další potřebné informace o novém albu.



Oh! - Thalío, všichni si tady broukáme tvou novou písničku s Malumou "Desde esa noche", je tak chytlavá!
T: Ano! Je to extrémně chytlavá písnička tak, jak říkáš. Je taky veselá, sexy, bez zábran. Kombinace mezi mnou a Malumou je velmi dobrá, naše hlasy se v tomto příběhu doplňují a jsem fascinována. Jsme velmi spokojení s tím, jak písnička dopadla.

Oh! - Video má více než 20 milionů zhlédnutí na síti Youtube. Pověz nám o konceptu a zkušenosti práce s Malumou.
T: Je to tak, je to jen několik týdnů od vydání, jsme šťastní. Video se natáčelo tady v New Yorku, v čínské čtvrti, příběh je něco jako underground, tajemný. Myslím, že to je to, proč se lidem líbí, kromě samotné písničky. Maluma a já se úžasně doplňujeme, máme mezi sebou skvělou chemii.

Oh! - Na sociálních sítích tě vidíme velmi šťastnou, veselou, zábavnou. Má to něco společného s titulem tvé nové desky?
T: Nacházím se v životní fázi, kdy se potřebuji odlehčit, pobavit, hýbat se, cítit se živá, veselá, šťastná. A proto jsem šla do našich rytmů, latinských rytmů našich zemí. Tato deska má různé fúze, urbano, tam mariachi, tu zase pop, dance, regionální mexická hudba, salsa... Má vlastně všechny rytmy, které utváří naši kulturu, naši latinsku komunitu. Proto jsem se rozhodla v této ideální chvíli pojmenovat desku "Latina". Protože je pro mě ctí, kam jsem došla, kam cestuji se svou hudbou, s mými hrdinkami z telenovel. Protože kamkoli přijedu, vždycky mě nazývají "Latinoameričankou", "naše Latinoameričanka je tady", "latinskoamerická královna, aztécká bohyně". Nevím, dávají ti velmi zábavné označení, ale proto jsi hrdý na své kořeny a pyšný, že máš kolem lidi s takovou láskou a vášní.


Oh! - Měla jsem příležitost poslechnout si CD a opravdu na tebe dýchne radost, když posloucháš ty písničky, nezáleží na žánru. Překvapilo mě, že tam máš jednu písničku s fenoménem sítí, kterou všichni sledujeme, Dominikánkou "Chiki Bombom La Pantera". Pověz nám, jak se zrodila tato spolupráce.
T: Víš co? Jak jsem fanatická do sociálních sítí, protože jsem hrozně ráda v přímém kontaktu s lidmi, bez nějakého prostředníka a mám ráda přímou reakci na to, co sdílím, jsem dost informovaná o blogerech. O všech z této komunity. Když jsem slyšela, že se mluví o tygřici Chiki Bombom, začala jsem se o svět Chiki zajímat, našla jsem se v ženě, která žije tak optimistický a veselý život. Nezáleží na tom, jaké nepříznivé faktory přináší den za dnem, vidí život v barvách ovoce, protože se musíš cítit krásná. Cítila jsem, že tím laská sebedůvěru ženy a hrozně se mi líbí tento vzkaz. Takže jsem ji kontaktovala přes Sergia George, který je producentem desky. Řekla jsem jí, že bych určitě chtěla napsat písničku s názvem "Frutas", ale její, takže bych ji chtěla jakou součást tohoto hitu - protože mě k tvorbě inspirovala. Pozvala jsem ji, aby se stala částí písně, uslyšíš explozi salsy, jak ji Sergio George umí udělat, s tou pozitivitou a frázemi se z toho stala působivá věc. Tu písničku poslouchám denně, protože potřebuji příval pozitivní energie. To ti přísahám.

Oh! - A jaké další umělce jsi pozvala, aby byli součástí tohoto alba?
T: Je to CD, které v tomto případě má spoustu pozvaných, stalo to přirozeně. Nebylo to něco, co by se hledalo nebo plánovalo, ale padaly nějaká jména a ti byli přidáni do písniček. Máme tam např. Malumu, Omiho, kterýho znají jako "Cheerleadera" a Jacoba Forever, urbano, kterého mám moc ráda, De La Ghetto, kterého také hodně sleduji, protože se mi dost líbí jeho muzika a styl a dobrá, mám tam Kolumbijce, kterého miluju  - Silvestra Dangonda, který je také velmi pozitivní. Pro mě je radost spojit se s lidmi, kteří vidí svět stejně pozitivně jako já.

Oh! - Je nějaká určitá skladba na CD, o které můžeš říct, že je tvá hodně oblíbená, možná se kterou se nejvíc ztotožňuješ?
T: Ach můj bože... je jich tolik a jsou tak různé, je tam od klasického mexického bolera, které se jmenuje "Poquita Fe", které je tak jednoduché, že tě přenese do 40. a 50. let, hudby mexického působivého tria, které vidíš v černobílých filmech, je to jedna z těch mých oblíbených. Je tam písnička, která se jmenuje "Todo", napsaná a produkovaná z velké části v Řecku, zpívala jsem ji také s Omim a Jacobem Foreverem. Třeba tato, také ji poslouchám pořád, protože rytmus písničky je bez pochyb jiný, je to také jedna z mých oblíbených. Z těch romantických, ze kterých se zblázníte, je "Vuélveme a querer", jedna z těch klasických písniček, se kterými se také ztotožňuji, když fanoušci ve mě hledají tuto romantickou stránku o bolesti, nepokoji, žalu, kromě veselých písní na párty a k tanci. Takže jim v této baladě dávám to nejvášnivější. Zmínila jsem tady tři písničky, ale nemůžu ti říct jen jednu jedinou, protože se mi líbí všechny! (Smích).

Oh! - Uvažuješ o tom, že uděláš nějaké promo turné v příštích měsících?
T: Ano, začínáme s nápady, s konceptem, který mám na turné, jsem velmi spokojená. V září začneme s termíny a bude turné "Latina" všude možně.

Oh! - Oceňuji, že jsi velmi pozitivní osoba, veselá, bez obav... Co bys vzkázala našim čtenářkám?
T: Že závist je oddálí od toho skvělého klima! Tady bude brzy sněžit (Smích). Všechny pozdravuji! Hledejte své sny, všechno je možné, vše se může udělat a všeho dosáhnout. Hledejte prostřednictvím toho, co je ve vašich srdcích, nevzdávejte se, neposlouchejte, co říkají ostatní. Dělejte to, jak to cítíte a žijte svůj život, protože ubíhá rychle. Hledejte štěstí za každou cenu. Posílám vám polibky!


Žádné komentáře:

Okomentovat